تبلیغات
فرهنگی،سیاسی،مذهبی

فرهنگی،سیاسی،مذهبی
گردان سایبری عمار 
قالب وبلاگ
پیامبرش را خیلی دوست داشت امّا این بار خیلی رُک به او گفت: 
اگر غدیر دیر شود رسالتم از یاد رفته و بر باد می رود1؛
پیامبر سنگینی جوّ را حسّ می کرد؛ دلهایی پر از کینه2؛ چگونه بگوید؛
خدا گفت: 
نترس؛ مردم با من3؛
و ادامه داد:
جسم ندارم تا دستش را بگیرم؛ دستت وکیل دستانم؛ 
دستش را بگیر و بالا ببر و به همه اعلام کن علی، امیر مومنان است.4 
و اصلا به مردم بگو که تعیین امام دربست در اختیار خداست.5؛

***
بارها را بر هم گذاشتند تا نکته ای که بارها شنیده اند را، رسما ببینند؛ 
همه بر زمین؛ 
پیامبر بالا رفته، علی را بالا می برد؛ 
عجب صحنه ای است؛ 
«هر که فکرت نکند نقش بود بر دیوار»؛ 
دست علی را بالا برد؛ 
نمادی از علوّ علی؛ 
یعنی دست در آسمان دارد؛
او ملکوت را بهتر از ملک می شناسد6؛ 
ایمانش در اوج است؛ 
قلبش چنان طمأنینه ای دارد که مانند ابراهیم، گدای اطمینان نیست7؛ 

***
و بعد از این اکران بود که خدا دلش آرام گرفت و پیامبرش هم؛ 

و کارگردان، دکلمه پایان نمایش را اینگونه سرود:
"با کارگردانی من، بعد از رسول، اسلام صاحب دارد؛ 
و اینگونه است که دشمنان ناامید؛ 
دینتان کامل؛
و نعمتم تمام گشت؛ 
من راضی به اسلامتانم؛ 
البته بی علی هرگز"؛8  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- المائدة : 67   یا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَیْكَ مِنْ رَبِّكَ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وَ اللَّهُ یَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الْكافِرینَ
اى پیامبر، آنچه را از سوى پروردگارت به تو فروآمده برسان و اگر این نكنى پیام او را نرسانده باشى و خدا تو را از [فتنه و گزند] مردم نگاه مى‏دارد، همانا خدا گروه كافران را راه ننماید.

2-  ضغائن فى صدور قوم لا یبدونها لك حتى یفقدونى(فضائل الخمسة من الصحاح الستة    ج‏3    55)
 کینه هایی است كه مردم علیه تو، در سینه دارند و آشكارش نمى‏كنند مگر وقتی که مرا از دست بدهند

3- المائدة : 67   ...وَ اللَّهُ یَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ ... 
و خدا تو را از [فتنه و گزند] مردم نگاه مى‏دارد

4- با توجه به آیه المائدة : 67   یا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَیْكَ مِنْ رَبِّكَ
اى پیامبر، آنچه را از سوى پروردگارت به تو فروآمده برسان

5- البقرة : 124   وَ إِذِ ابْتَلى‏ إِبْراهیمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّی جاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِماماً قالَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتی‏ قالَ لا یَنالُ عَهْدِی الظَّالِمینَ 
و [به یاد آر] آنگاه كه ابراهیم را پروردگار وى به امورى چند بیازمود و او آنها را به انجام رسانید. [خداى‏] گفت: تو را پیشواى مردم خواهم كرد، [ابراهیم‏] گفت: و از فرزندان من [نیز پیشوایان قرار ده‏]، گفت: پیمان من به ستمكاران نرسد.  

6- أَیُّهَا النَّاسُ سَلُونِی قَبْلَ أَنْ تَفْقِدُونِی فَلَأَنَا بِطُرُقِ السَّمَاءِ أَعْلَمُ مِنِّی بِطُرُقِ الْأَرْض‏( نهج البلاغة 280)
 مردم! از من بپرسید پیش از آنكه مرا نیابید، كه من راههاى آسمان را بهتر از راههاى زمین مى‏دانم‏

7- فَقَالَتْ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فَضَّلَهُ بِقَوْلِهِ- وَ إِذْ قالَ إِبْراهِیمُ رَبِّ أَرِنِی كَیْفَ تُحْیِ الْمَوْتى‏- قالَ أَ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قالَ بَلى‏ وَ لكِنْ لِیَطْمَئِنَّ قَلْبِی- وَ مَوْلَایَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ- قَالَ قَوْلًا لَا یَخْتَلِفُ فِیهِ أَحَدٌ مِنَ الْمُسْلِمِینَ- لَوْ كُشِفَ الْغِطَاءُ مَا ازْدَدْتُ یَقِیناً- وَ هَذِهِ كَلِمَةٌ مَا قَالَهَا أَحَدٌ قَبْلَهُ وَ لَا بَعْدَهُ-( بحار    ج‏46    135)
(حجاج گفت ... به چه دلیل او(علی ع) را بر پدر انبیا ابراهیم خلیل مقدم میدارى؟) جواب داد خداوند او را در این آیه مقدم داشته: وَ إِذْ قالَ إِبْراهِیمُ رَبِّ أَرِنِی كَیْفَ تُحْیِ الْمَوْتى‏ قالَ أَ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قالَ بَلى‏ وَ لكِنْ لِیَطْمَئِنَّ قَلْبِی  ولى مولاى من امیر المؤمنین سخنى فرموده كه هیچ یك از فرق مسلمان در آن سخن اختلاف ندارند فرمود (لو كشف الغطاء ما ازددت یقینا) اگر پرده برداشته شود یقین من افزوده نمیشود این سخن را كسى قبل از على و بعد از او نگفته است.

8- المائدة : 3   الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذینَ كَفَرُوا مِنْ دینِكُمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْنِ الْیَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دینَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْكُمْ نِعْمَتی‏ وَ رَضیتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ دیناً
امروز كسانى كه كافر شدند از دین شما، نومید شدند، بنابر این از آنها مترسید و از من بترسید و بس. امروز دین شما را به كمال رساندم و نعمت خود را بر شما تمام كردم و اسلام را دین شما پسندیدم

[ سه شنبه 24 آبان 1390 ] [ 10:08 ب.ظ ] [ بسیجی ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By blogina.ir :.
درباره وبلاگ

جنگ نرم در برابر جنگ سخت قرار دارد.ژوزف نای استاد مطرح علوم سیاسی ،بزرگترین نظریه پرداز جنگ نرم در این مورد می نویسد:قدرت نرم توجه ویژه به اشتغال ذهنی جوامع دیگر از طریق ایجاد جاذبه است.یکی از نمونه های قدرت نرم کاربرد رسانه های جمعی در مناقشات است.رسانه میتواند جایگزین فشار نظامی گردد.جنگ نرم شامل شش جنگ است که جنگ سایبری یکی از آنها می باشد اما اهمیت آن نسبت به بقیه بیشتر است زیرا بقیه جنگ ها زیرمجموعه جنگ نرم برای رسیدن به اهداف خود نیاز به ابزارهای موجود درجنگ سایبری دارند که مهمترین این ابزارها اینترنت است جنگ نرم مهمترین استرات‍ژی دشمنان قسم خورده انقلاب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد .(( در این وبلاگ سعی شده فضای كلی مطالب به بررسی مصادیق مربوط به جنگ نرم اختصاص داشته باشد.))

soft war lies against hard war.The well - known man of political sciences named (Josef Nie)write about the biggest aim applying to soft war:its power is to make other socities get involved mentally by eshtablishing attraction A sort of its power is the usage of mass media in debates.
media can be exchanged martial pressure. soft war consists of six sorts of wars. one named (SYBER WAR) is one of them and has got higher and more.importance compared with the others they are related to (SYBER WAR). they all in need of complements of SYBER WAR that is the most important of all . one the internet.soft war is the most prominent startegy that the sworn enemies of the sacred system of Islamic Republic of Iran use to destroy it.
here in this weblog it s been tried to dedicate it to the issues of soft war.


نویسندگان
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب